Jag är lite sen med Att säga det här nu, m...

Jag är lite sen med Att säga det här nu, men Jag låg efter med all tv ikväll. Så för ca 30 minuter sedan slutade dagens Big brother för mig och Jag kan bara skaka på huvudet åt hur vidriga vissa av deltagarna i huset är. Jag har följt med på Twitter angående årets Big brother och alla verkar vara eniga om Att Solana måste ut ur huset och det nu. Bestämmer sig inte bb för Att ta ut honom direkt utan autonominerar honom igen så kan ju folket göra egen action. Även Marcel och Marcello beter sig väldigt illa. Så även Hanna R som nobbar från och till. Övriga kan också bete sig mer eller mindre illa men där är det inte personangrepp utan mer dumhet. Nej i år är det väldigt upp och ned


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0