typiskt

Idag är jag lite trött. Men det är med all rätt och mitt eget fel. Jag dröjde uppe länge i natt och även efter mitt senaste inlägg var jag uppe en stund. Närmare 3.30 tittade jag på klockan sista gången. Men det är okay för idag händer inget speciellt. Vi ska nog bara städa och ta det lite lugnt.

Jag sitter här och letar på blocket efter en babygunga från fisher prise. Antingen modellen aquarium/aquarius eller rainforest. Jag hittade några alternativ men de två bättre var ju så klart bokad och tingad och de andra två ligger så pass långt bort att det blir en dålig deal (om de ens finns kvar). Annars hade det varit toppen med en sån gunga eftersom Leo nu har börjat med andninghssvårigheter på nätterna. Det handlar inte om kräsenhet att de gäller de två modellerna, utan att de passar väldigt bra för ändamålet. Vi har exempelvis en jättefin sweetpeacegunga, men den sitter Leo inte tillräckligt bra i, utan sjunker ned och det är inget som underlättar hans andning. Jag får fortsätta leta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0