Vad trevligt!

Jaha, det var nästan den dagen det. Efter att jag varit med Leo på sjukhuset och fått konstaterat att han är astmatisk (i alla fall just nu) så hann jag inte så mycket mer än hem innan det var dags att ut och fara igen. Först hämtade jag Oliver hos dagmamman och sedan Marcus på skolan. Efter det plockade jag upp min väninna Anna och åkte till Täby centrum. Där var det ett par ärenden att göra, bla in i telenorbutiken och lämna tillbaka lånetelefonen som jag aldrig använde och ett bankärende, innan det åter igen var dags att åka, denna gång hem.

När jag kom hem så hade Tomas städat av här hemma och höll på med middagen. Det var jättemysigt att komma hem till det och maten var väldigt god. det var medelhavspasta med grönsaker och tomat"ost". nu är det efter diverse dusch och barnnattning, dags att göra kväll och det innebär lite Once up on a time och big brother innan vi dyker ned i sängen. Leo andas dock illa så håll tummarna för en problemfri natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0