Idag var det vackert väder ute

I kvällens Big Brother bjöds det inte på mycket bakisångest men som vanligt mycket bråk och stoj inne i huset. Det har bara gått en vecka men de bråkar som de levt inpå varandra i ett par månader nu.

Jag sitter här och funderar lite. Min högra arm, eller egentligen handen och främst lillfingret och ringfingret domnar bort på mig ibland. Jag försökte googla lite på vad det kunde vara, men hittade inte så väldigt mycket. Funderar på om jag borde besöka min husläkare för att fråga henne om detta. Jag läste att det kanske kan vara en svullen nerv och det låter ju inte så fantastiskt bra.
Idag var det vackert väder ute och enligt morgondagens prognos så skall det även vara soligt och fint då. Däför ska jag och barnen träffa Elin och hennes lilla Filip och gå en promenad imorgon klockan 10. Det ska bli skönt. Jag hoppas att det är varmt imorgon också, som det var idag och inte bara vackert väder. oboy!
Men nu till sängen. Barnen slocknade vid 20 och Leo har precis vaknat, så kanske måste jag vara vaken en liten stund innan jag får drömma mig bort.
God natt allihopa



Kommentarer
Postat av: Anonym

kan ju vara små proppar som man kan få

2012-02-29 @ 08:27:46
Postat av: Linda

Hm, okay men vad innebär det med proppar då?

2012-02-29 @ 14:17:26
URL: http://skimra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0