znark

Usch vad seg jag känner mig. Idag har jag hunnit plocka av, laga mat, diska, dammsuga och plocka ihop tvätt till tiden i tvättstugan ikväll. Snart är det dags att laga middag också. Ikväll blir det nog att ta det lugnt framför tv en smula. Jag funderar också på att stå en stund på min stepmaskin så jag bränner några kalorier idag. Jag har ännu varken kommit igång med träning eller diet efter att Leo föddes. Men å andra sidan väger jag 27 kilo mindre nu än månaden innan jag blev gravid så jag är inte helt orolig över detta. Bara jag aktar så jag inte går upp i vikt. När jag är på bvc nästa ång ska jag kolla upp när jag kan börja gå ned i vikt igen

Kommentarer
Postat av: Liza

Ta det där med vikten sen , njut nu av att vara mamma. Som du skriver det där kan du tar sen.



Kör igång med mej i höst då ska jag köra igång igen efter mina OP och så.



Vi kan ju gå och träna tillsammans då kanske , om du vill.

2012-03-13 @ 19:07:33
Postat av: Linda

Tack Liza, det ska jag göra. Jag tränar gärna ihop med dig sen, det vore väldigt roligt. Jag ska kolla lite det där vi pratade om ang friskis

2012-03-13 @ 20:12:04
URL: http://skimra.blogg.se/
Postat av: Liza

Ja gör det. Ja det där med vikten kan du ju ta sen. Du har ju gått ner så ta det sen. Jag ligger också lågt just nu som sagt tror kroppen behöver det. Bara man inte går upp i vikt.

2012-03-14 @ 07:06:35
Postat av: Linda

Jag håller med dig, det är ju det viktigaste. Jag kollar

2012-03-14 @ 23:31:56
URL: http://skimra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0