Big brother

Är det bara jag som saknar Big brother eller?
Min man sa till mig härom dagen -Hur kan du titta på det där? Jag kan inte förstå hur jag kunde genomlida en hel säsong (sista)?!.
Men JAG tyckte i alla fall att det var riktigt underhållande! Kanske just för att det är på riktigt (eller ja, så riktigt som det kan bli i en sån miljö). I alla fall så tyckte jag att det var riktigt roligt då Adam var programledare. Lite mindre efter det. Sista säsongen var väl sådär. Lite rörigt när det blandades så mycket. Men annars så säger jag bara In med Big brother igen! Andra länder kör det ju, varför inte återuppta det igen, åtminstone en gång. Så kanske vi får ¨något "vettigt" att se på tv *skratt*. Ja, jäklar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0