Fika och släpa

Vilken slit och släpdag det blev i slutändan, idag! Jag hade verkligen planerat att få saker gjorda, men efter att ha tittat runt mig föll jag som en sten på vardagsrumsgolvet och där blev Oliver och jag liggandes tills det var dags att gå ut och fika med Liza (glöm mitt senast inlägg förresten. Förstår inte själv varför det blev så kryptiskt och löjligt).


Roligt på golvet, när man ska lära sig att ta sig framåt


så vackert det blir under bordet, när våra bebisar fått sitta med kex, under fikat

Jag har en superstor blåsa i munnen, så det gör ont hela tiden bara jag tuggar något, vare sig på den sidan eller inte. Jag hatar att ha blåsor i munnen. Om någon har nått tipps så tar jag gärna emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0