Skimra under konstruktion

Ja, som ni förmodligen ser så är skimra nu under konstruktion. Bakgrunden osv. skall fixas och är nu bara tillfällig. Top bannern är förmodligen klar och jag är mycket nöjd!

Idag har jag suttit i telefonen praktiskt taget hela dagen! Mamma, Lisa, min man, syster, företag, mamma igen, Lisa igen, min man igen osv. Tur att det var fint väder så att Marcus kunde vara ute. Han har varit ute och lekt i solen, med grannbarnen i flera timmar. Ända sättet att få in honom idag var genom att tala om att det var dags för mat.

Kvällen har jag spenderat hos min syster Jenni ( http://lunajms.blogg.se ) som har hjälp till att börja på bloggens utseende. När det blir helt klart återstår att se.

Idag blir det ett kort och tråkigt inlägg igen. Men just idag, så är det verkligen inget som har hänt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0