Slush dag

Jag vaknade utvilad vid 11 (!) av att Oliver var hungrig. Tomas hade gått upp med Marcus och lät mig dröja tills jag kände mig redo. Superlyx för trött kropp.

Mamma och pappa kom och hämtade Marcus för en dag på stan (Stockholm) så jag och Tomas passade på en lunch och promenad och avslutningsvis en slush. Denna slush var något nytt för oss, men det såg så gott ut att vi var tvugna att pröva. Det gör vi nog gotteligen om!
Stockholm bjuder idag på en underbart varm och solig dag, med ca 20 grader i skuggan. Idag kan vi kalla det riktig försommar. Håll nu hårda tummar för att det fortsätter, än är det bara slutet av april och Sverige är ju känt för busväder.

Hockeykväll med grillning hos mina föräldrar får avsluta en redan underbar lördag!


Oliver sover middag i vagnen


Träden har fått ordentliga knoppar


Promenad i eftermiddagssolen


Godis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0