Tiden flyger fort

Jag som brukar blogga tills fingrarna nästan blöder emellanåt. Men nu gar det gått ett par dagar sedan sist och det beror på att det varit så mycket att göra och för att Oliver lyckats bli jätteförkyld på "stackarshonomkuppen" också.

Under helgen så var jag hemma hos min syster och hon ritade av mig (hon är otroligt duktig på att rita! Vill ni se mer så titta under länken här bredvid
<------------------------------


Detta är bara ett kort inlägg, för vi får gäster alldeles snart, men jag återkommer med mina bloggsugna fingrar senast imorgon!

Kommentarer
Postat av: Sofie

vad duktig hon är på att rita :)

2009-04-22 @ 20:45:19
URL: http://sofiethatsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0