Vet ni att

Vet ni att idag är det ingen bra dag. Jag har ont i huvudet, är snorig och känner mig allmänt seg. Det var säkert därför jag  var så trött igår, att jag kunde somnat ståendes i kön på Ica. Jag har så mycket att göra och än har jag inte börjat. Det här är första veckan på 6 veckor som jag inte lyft ett finger hemma, men hela veckan har jag varit trött och seg. Typiskt bara att det bryter ut nu inför dopet och sången. Det är som det är. Ibland is life bitch.
Tomas är på väg hem i alla fall. Han sa att han åkt vid 10.30 ca, så förhoppningsvis är han hemma strax innan 17 idag. Trevligt att få hem honom från östersund tidigt för en gångs skull (normalt mellan 20-21). Det ända jag alltså inte är nöjd med är att jag inte städat nått och att det därför ser lika jävligt ut här hemma, som när han åkte. Jaja, någon gång får han stå ut med det också. (Bra det låter som om att han kräver städat av mig, när han i ärlighetens namn brukar säga åt mig att jag inte ska hålla på och städa massa).

Nej vet ni vad. Jag måste läsa mina bloggar (de jag följer) och sen försöka hoppa in i duschen och till sist, om jag orkar (förmodligen inte) plocka upp lite här. + skära av mig öronen eftersom  Oliver ligger i gungan och skriker mig döv här..



Kommentarer
Postat av: Maria

Usch hoppas du inte blir sjuk nu bara, inge kul. Å lilla gubben, så söt han är trots att han skriker;-)



kram!



P.S Tack för kommentaren på min blogg:-)

2009-04-30 @ 17:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0