Gitarr och bio

Hej allihopa! Ja, idag har det varit fullt upp och tomt i bloggen.
Vi började dagen med att åka till Jam och köpa en gitarr och sedan passade min lillasyster barnen medan vi var och såg "sommaren med Göran". Det var en både rolig och mysig film så den tycker jag att ni ska ta och se.

Folierosen blev en succé och det var härligt. Nu är snart bröllopsdagen över, men inget mer kommer hända idag eftersom jag nästan inte orkar vara vaken ängre. Jag har nog fått en jätteförkylning, för jag har bara blivit sämre och sämre under dagen, vilket inte ett dugg roligt idag alls..

Kommentarer
Postat av: lajnawiklund

nice, vad för gitarr?:)

2009-08-13 @ 21:52:07
URL: http://lajnawiklund.blogg.se/
Postat av: lajnawiklund

åh, akustiska gitarrer har så härligt ljud :)



Jo norge skulle verkligen vara spännande! men lite läskigt på samma gång, hihi :)

2009-08-13 @ 22:05:22
URL: http://lajnawiklund.blogg.se/
Postat av: Liza Fredriksson

Åh den filmen vill jag också se.

2009-08-14 @ 10:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0