Men... vänta nu lite

Här sitter jag. Men det är nog lite onödig information, för hade jag inte gjort det så hade du troligtvis inte haft det här inlägget att läsa. Ja.. det börjar bra, sådär bra att fingret nästan tuchar till på delete tangenten, för omstart. Men eftersom jag är för lat för att börja om en gång igen, så får ni stå ut med mitt kvällsbabbel.

Har jag gjort något av värde idag? Nja, det beror på hur man ser på det.
Har jag gjort något av det jag hade TÄNKT att jag skulle... nej.
Men vad jag har gjort är att inte göra mer än precis det jag behövt. Det är inte var dag man får ha det så här lugnt. Men hur skönt det nu än var så var det ÄNNU skönare då Marcus trippade tyst innanför dörren och gjorde en snabb avsökning med blicken och sedan rusade till min famn. Han lilla röst klingade så klart och spelade på mitt hjärtas strängar. Åh, min älskade lilla gubbe. Usch för att leva isär. Peppar, peppar för att det aldrig ska behöva hända.

Idag bestämdes det lite hastigt och lustigt över telefonen, eller ja, inte bestämdes kanske, men ett tal som lutade ca 90% åt det i alla fall, att det börjar bli dags för mig att avsluta mammaledigheten och börja jobba. Får jag lite ångest över det? Blir jag lite nervös, får lite ont i magen och vill helst gräva ned mig ett tag? Ja. Men what to do. Vi är ju inte rika..... än



Kommentarer
Postat av: Maria

Hihi jo men det kan jag göra, tjejnamnen vi valde mellan var Saga, Linnea, Emma, Nova och Tilda. Killnamnen var Loke, Fjodor, Aron och David. Så något av dessa är det;)



Är inte heller så aktiv nu, försöker men det händer ju inte så mkt just nu heller. Vi får bättra oss=p



Tack gumman, hoppas det också!



Hur är det annars?



kramar

2009-08-24 @ 23:35:13
URL: http://mammatillfreja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0