Mera läsa

Hej och hå! Här är jag igen och jag sitter fortfarande begravd med näsan i körkortsboken. Idag ska jag ta mig på promenad till Onoff där jag ska inhandla TEO vilken är en cd rom med massa körkortsfrågor. Det kan ju vara bra att inte bara läsa, utan också tsta mig. Men när jag skrev provet 2001 klarade jag det, så helt rockie är jag i alla fall inte.

Hört av dagis har jag gjort idag också och Marcus kommer få ett placeringserbjudande här, så det känns jättebra. Det är på det dagiset som ligger allra närmast oss så det är jättenra det.

Senare ska vi träffa Liza, Moa och Tindra och det ser Marcus jättemycket fram emot oh i eftermiddag kommer Marcus kusin hit och  leker i någon timme (vilket är bra för mig eftersom Marcus inte kommer kräva uppmärksamhet som jag då kan rikta på TEO-skivan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0