Så irriterad!

Hallå allihopa.

Ja, jag var lite tråkig igår och gjorde inte mycket mer än att visa er de senaste från mina kameror, men det var allt annat änen bra dag igår. Som ni kanske inns från några inlägg tidigare så berättade jag att Tomas fick förlängt jobb och har alltså jobbat debn här veckan. Me nu skulle det definitvt vara slut. Skulle... ja, han berättade i telefonen att chefen hade ringt upp och förläng jobbet  en  v e c k a till!!! Följer ni min blogg så vet varför det förstörde hela min gårdag!

Liza kom hit och höll mig sällskap och det var himla trevligt och jag behövde verkligen det, ör att få ett brake ifrån vardagen. Tomas kom sen hem från Östersund vid 19. Då åkte vi óch åt middag och sedan tittade vi på en annan lägenhet. Men den kändes inte så lockande. Den var väldigt fin innuti, men uteplatsen var ungefär en halv kvadrat. Nej tack och hej för den.

Idag ska det köras och handlar innan eftermiddagen nått sitt slut, för idag ska vi på kalas/middag hos prinsessan Moa (Liza och Anders), som fyller 3 år  och det ska bli jättemysigt. Imorgon är det också fullt upp, med båe ett kalas och ett dop. Söndag kommer bjuda på söndagsstressen och på natten åker Tomas.. igen 

Kommentarer
Postat av: Anna

Usch va jobbigt att jobbet blir förlängt hela tiden!!! Hoppas verkligen det bara blir en vecka till och inte mer nu! kram

2009-08-21 @ 13:45:09
URL: http://annafinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0