Lite bättre

Hallå allihopa!
Som ni ser så skrev jag ingenting igår, men jag var jättedålig då. Idag är det bättre och jag tänker att jag nog ska kunna bjuda på i alla fall någonting. Tv-spel är ungefär vad jag orkat med och det har jag spelat bakom en hög av snorpapper medan jag knaprat alvedon för att få bort min killer-huvudvärk. Matlust hade jag ingen tills jag kom å att sallad vore gott och ja, sallad vr i det läget som en dröm. Jag tror inte jag hade klarat att äta vanlig och framfö allt varm, mat.

Jag åt sallad med
lite kruksallad, majs, färska champinjoner, gurka, rödlök, ägg, tonfisk. Med en dressing av vatten, olivolja, örtagårdspåse och två vitlöksklyftor. Gott gotti! Ja, jag hade i några ostkuvber också, men det var bara lite ocjh det hade jag lika gärna kunnat vara utan som med, men Tomas hade det i sin och det såg gott ut. "receptet" på den här salladen fick jag av Jenny och den är helt underbar! Har du något tips på god sallad?

Eftersom vi inte rört oss ute pg min underbara förkylning så har jag inte fotat nått nytt. Det har däremot Marcus och här ska ni få några av hans bilder igen!


Takfläkten är häftig att fota!


Några bilder på sig själv kan vara bra att ha


Pappa fick bli fotat!


Det här spelar roll!


Och lillebror! Han fick vara med på de allra flesta korten


Marcus fotograf!


Närbilder är alltid roligt


Där borta står lillebror!


Beviset på att mamma är sjuk (inte direkt en fräshing på det kortet!)

Kommentarer
Postat av: J. ONLY

Jo jag tror att det tar ett tag innan man vänjer sig... funderar på att skaffa linser i framtiden... så jag få se... vilka mysiga bilder :)

2009-08-15 @ 17:07:51
URL: http://jonly.blogg.se/
Postat av: Anna

Usch va jobbigt att vara sjuk, hoppas du blir frisk fort!!

Krya på dig, kram Anna

2009-08-15 @ 22:36:42
URL: http://annafinns.blogg.se/
Postat av: lajnawiklund

Det är nog det att jag måste lämna alla vänner och komma till ett ställe där jag nästan inte känner en enda människa. Jag är nog lite rädd helt enkelt. Men kommer helt klart att fundera noga innan jag bestämmer mig för att åka eller inte. För spännande vore det verkligen! Skräckblandad förtjusning :)



Usch va jobbigt med förkylning, krya på dig!

Haha, söta bilder förresten. Riktigt duktig fotograf :)

2009-08-15 @ 23:37:37
URL: http://lajnawiklund.blogg.se/
Postat av: *Em

okej :) Hur är det med dig idag då? Sovit gott? :)

2009-08-16 @ 11:48:50
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0