Jobbsökaren

Igår var jag ute och sökte jobba hela dagen. Ett par skickade jag in via Internet och resten lämnade jag in ansökningarna direkt på plats. Idag ska jag söka mer jobb i vårat centrum och sedan ska jag fortsätta med storstädningen. De ställen jag hittills sökt jobb på är (jag kan ha glömt något ställe):

BR leksaker, Megastore, Åhléns, Glitter, Ur&Penn, Iittala, Bokaffär, H&M -, Polarn O Pyret -, Babyland, HemTex, Albrekts guld, Scorett, assistansia och Cancer & allergifonden.

Ikväll är det babysim igen och för första gången på 3 veckor är Oliver frisk nog att gå dit. Toppen. Det kostar 1400 för 8 lektioner och Oliver har tråkigt nog missat 3. Dyrt. Men jag ska höra om han kan få simma igen på söndag så han inte missat SÅ mycket. Det är näst sista gången idag annars. Trist.

 


Kommentarer
Postat av: cicci

hej :) tack så mycket.. men den e långt från klar!! men börjar hända grejer runt mig..



lycka till med jobbsökandet o hoppas du hittar nåt snart! du har sökt på mitt gamla jobb :) Po.P :) var och gästspelade där för några veckor sedan.. haha när jag var inne med barnen och skulle handla vinterkläder, då fick min förra chef problem och hon hade bara en ny anställd i butiken och då ryckte jag in med 3 kids.. men fixade det galant med merförsäljning tom :))



kram!!

2009-12-02 @ 10:48:25
URL: http://animegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0