Underbara barn!

Barn är för underbara.

Marcus gjorde en riktigt gullig sak här för en liten stund sedan. Han satt i vardagsrummet och såg på barnprogram samtidigt som han åt lunch. och han påpekade för mig att "mamma, jag är törstig. Jag vill ha mjölk". Okay säger jag och går till köket. Jag tänke samtidigt att jag ska se på köksbordet om det låg något paket med näsdukar där, eftersom Oliver har snor i hela ansiktet (nice). Marcus har följt efter mig in i köket för att hämta sitt mjölkglas och stannar till bakom mig då jag stannar vid bordet. Efter en liten stund av letande så upplyser han mig om följande: "Alltså mamma, mjölken är i kylen, inte på bordet".
Ja, man kan ju inte annat göra än att säga "oj då" och hämta mjölken i kylen med ett glatt "du hade rätt".

Man blir så varm innuti


Kommentarer
Postat av: linda - pictures, drawings, me

sv: ja det är lite tråkigt, men jag kommer ha estetisk verksamhet sen, men då får jag välja mellan musik och bild, jag spelar ju piano också så det blir svårt att veta vad ja ska välja :)

Jag vet inte, jag skulle vilja bli läkare.. men inom bildgenren så är det ända jag kan tänka mig nu tatuerare :) kram

2009-12-18 @ 13:37:16
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack så mkt:)



Hihi så söt han är!



Jodå det ska bli mysigt, kul nu när Freja förstår lite mer;) Åker ju redan på söndag till småland så mamma och pappa får lite tid med henne också då vi ses så sällan.

Själv då?



kramar

2009-12-18 @ 14:44:06
URL: http://mammatillfreja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0