Vad tror ni?

Vi börjar äntligen se slutet på den här listan och det är lägligt eftersom dagen före dopparedagen lider mot sitt slut. Underbart nog tillhör vi några av dem som slipper stå uppe halva natten för att bli klara - även fast även detta har sin charm det också. Jag vet att mina kära föräldrar säkerligen kommer att vara vakna en bra bit efter midnatt. Och vem vet, kanske kan inte jag heller sova ikväll.

Idag har det så varit en dag fylld av saker att göra. Det har städats, handlats, slagits in julklappar, fixat mat och diverse annat som man oftast gör dagen innan julafton. Oliver och Marcus har busat runt och skött sig ovanligt bra, kanske känner de att något är på gång. Marcus blev otroligt glad när han insåg att imorgon är det just julafton och han har pratat om tomten hela kvällen.

Jag vet inte om jag kommer att starta bloggen mer, varesig ikväll eller imorgon, så ifall att, så passar jag på att önska er alla EN RIKTIGT GOD JUL!

the list looks:

* städa lite till
* diska
* tvätta kläder
* griljera skinka
* göra potatisgratäng
* handla ingredienser till risgrynsgröt
* slå in sista julklapparna
* göra rompraliner
* vika in ren tvätt
* städa Marcus rum
* köra julklappar till mamma och pappa
* dammsuga
* tvätta golven
* tvätta Oliver ren med våtservetter (eftersom han inte kan duscha vanligt pga sin tejpade haka)
* handla strumpbyxor
* leta upp Tomas finbyxor
* leta upp julkläder åt pojkarna
* vattna blommorna

Nice. Snart klart.

 


Kommentarer
Postat av: MALINHE - FOTOBLOGGEN!

SV: hihi tack! :)

2009-12-23 @ 21:30:48
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: mst

god jul =)

2009-12-24 @ 03:56:32
URL: http://maatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0