Den där svininfluensan...

Jag erkänner att jag tillhör en av dem som är orolig över att jag ska bli smittad av den. Jag vet att jag lika gärna kan få den vanliga stora influensan, eller bli överkörd av en bil.. men det är något otäckt över dessa fågelinfluensor, svininfluensor, mul och klövsjukor och galna kosjukor.. och jag vet att man aldrig egentligen kan säga "det händer inte mig..." för någon händer det ju för och de tänkte nog själv "det händer inte mig..." BOM, så fel de hade. Så varför skulle det inte drabba oss.. ja och gör det det.. varför skulle det inte bli vi som ligger i respiratorer, tar adjö av varandra och dör i hemska sjukdomar. Jag hatar att vara hypokondriker, men visst har jag rätt ändå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0