Och måndag

Hallå igen. Sent om sider, men bättre än inget. Nej idag har det varit fullt upp med barn, bvc, handling, städning och diverse. Helgen gick fort åt till både skärgård och köksbygge och inte så mycket vila. Men tvärt emot vanligt så säger jag nu att jag får vila upp mig under veckan. Imorgon kommer jag att blogga på som vanligt!


Vacker solbränna


Mina underbara änglar


På väg ut på restaurang


Hos mina svärföräldrar


Köksbygge (överskåpen till höger är de gamla som ska tas bort! Så även fläkten)


Tomas och pappa i full gång med montering av diskbänksskåp


BVC


TIttar på de andra barnen och storebror


Nyfiken!


En del av Åkersberga centrum är rivet!


Tomas tycker att han är jättelustig när han fotar mig


Hemskt vacker min på Olpis som jag lyckades med


Jag får vara med


Jag får vara med igen


Och igen..

God natt där ute!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0