Den flyger!

Idag har det helt klart varit en sådan här kaotisk ensamdag. Morgonen vet ni ju om, sen var det fika med syster, handla, matlagning, webcamsnack, nattning och så blev det nu. Dagen har gått förbi så fort att jag nästan själv inte hängt med. Vid ett flertal tillfällen har jag tänkt att "det ska jag blogg om'", men med barn så blir det inte alltid som man vill. Idag önskade jag att jag hade haft gungan kvar dock, för Oliver har varit så gnällig och har krävt min uppmärksamhet oavbrutet. Men alltså..! Klockan är redan 22.15 ju!


Kommentarer
Postat av: cicci

halloj :)



haha snart blir du oxå tant då! ;)



jo fick andra skon idag o lite läderbalsam som plåster på såret ;)

2009-06-23 @ 22:32:28
URL: http://animegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0