Körkort på G

Ja, då har jag skickat iväg papprena som ska ge mig tillståndet att få köra igen. Jag sa det tidigare att 2001 så gick jag på körskola, jag skrev provet och klarade det. Jag hade egentligen bara halkbanan och uppkörningen kvar. DAMN me för att säga upp mig från jobbet och bli för fattig för att avluta! Stupid call!

Annars är det en lika varm dag som de övriga och jag har farit runt med lillasyster idag. Marcus glasögon har jag lämnat in och nu slipper han dem då i några dagar, medan de väntar in nya bågar och så. Förhoppningsvis kommer det att fungera bättre när det är dags igen.
Marcus är by the way fortfarande hos faster Anna-Karin men blir hämtad av min mamma och hitkörd vid 18-snåret. Så än är det en 4 timmar kvar för mig att göra vad jag vill.

Hur utnyttjar jag bäst tiden?
städa..? för varmt!
Duscha... Nja, ikväll
Sova.. haha, I wish
Se film.. vadå, sitta inne när det är så varmt!? JA, kanske just därför!
*strippa av, lugna ned, kall dricka*


Faster Anna-Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0