Minnesförlust på 2 minuter

Tecken på att fylla 28, innebär att man är "gammal"

Jag flyttar Olivers lektecke fram till balkongdörren för att han ska få lite mer svalka. Han har redan fått av sig till bara blöja och fläkten är på, så det är ju det ända jag kan göra. Men som ni såg på fotot från igår så är Oliver väldigt intresserad av att krypa ut på balkongen och därför drar jag för grinden, för att undvika detta.
Jag går ut i köket med en t-shirt ocg klipper halsmudden (?) av den och fäller sedan ihop vagnen i hallen och ställer bort den. Jag går sedan till vardagsrummet för att dra för grinden till balkongen, eftersom Oliver sitter där och jag vill ju inte att han ska kry....... men vänta nu lite..... när drog jag för den där egentligen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0