Adjöss

Så var det sista gången jag startade den här datorn innan den skall skickas tillbaka. Nu passar jag på lalt jag kan att känna på tangenterna för att se om jag hellre vill ha den stora i alla fall. Ja, ni läser rätt. Veligare människa i denna fråga kanske du får leta efter, men faktum är att jag har obestämt mig igen. Okay, det kanske inte är ett riktigt ord, men ni vet vad jag menar. Under helgen så kommer jag att använda Tomas dator - vilken är en vanlig stor bärbar och då har jag chansen att känna på om jag tycker att det är någon fördel med den eller om det i slutändan gör det samma. Det slutgiltiga svaret på detta (förhoppningsvis) kommer under måndagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0