"Ännu en vacker dag, att lägga till de andra"

Idag möttes jag av sol på andra sidan persiennen, direkt på morgonen. Vi var uppe ganska tidigt idag, jag och Marcus, men han skulle inte till dagmamman eftersom han hade en smula feber igår kväll. Vi startade morgonen med en film tillsammans istället. Sedan gick vi ut på tomten med hundarna. Oliver sover så sött i sin bilstol och den har jag satt här med mig, ute på altanen. Jag önskar att solen låg på här, men taket täcker precis så det är skuggigt här, men jag ska inte klaga för idag har vi HELA 14 grader i skuggan! Vindarna är dock ganska kalla, så jätteskönt är det ändå inte skuggan.

Idag blir det nog inget speciellt heller. Jag och barnen stannar hos mina föräldrar åtminstone en natt till, eftersom maken är i Östersund tills på torsdag. Men att laga lite middag ska jag göra och vad mer, det återstår att se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0