Fortfarande problem

Så, inte har det blivit bättre med minidatorn, även fast det trixats så mycket med den. Min far gjorde sitt bästa med den men tyvärr fungerade den sämre efteråt och ag fick göra en systemåterställning. Hoppas på att det blir lite goda nyheter för min dator imorgon, annars blir det som sagt retur och det önskar jag slippa.

Idag har det varit babysim igen och det gick upp för mig att jag nog skulle vilja utbilda mig till babysimlärare. Det skulle tydligen inte vara varken svårt eller dyrt. Vi får väl se vad jag beslutar mig för så småning om.

Imorgon dagen D som jag säkert nämnt tidigare. D står för att Tomas åker till Östersund och vintern, för att jobba i fem veckor. Tack och lov så kommer han att komma hem på torsdagkvällarna och stanna tills måndagmorgonen, så det blir inte helt ensamt hemma. Något som uppskattas när man har små barn och två dessutom. Jag tänker nog våldgästa mina föräldrar, så att jag slipper vara ensam så mycket, eftersom man knappt får ens 2 minuter för sig själv då.

Mission for week: fixa dator, städa, tvätta, ta Marcus till doktorn, ta Oliver till BVC och ....... något annat nödvändigt och smart. Nu ska jag ta min skrikande Oliver från babysittern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0