Ja, det är som det är

Jag ringde både telenor och Toshiba nu på morgonen. Ganska snabbt konstaterade Toshiba supporten att det är fel på min dator och att jag måste få en ny, den ska inte ens repareras. Bra det då att jag kan få något som fungerar, synd att jag måste vänta på datorn igen. Mest tråkigt är det naturligtvis att det är fel på den och inget som Toshiba kunde tala om för mig hur jag skulle ställa in.
Jag har telenor i mobilen nu, hon jag pratade med verkade lite tveksam om hurvida det jag sa stämde eller inte, men jag kan ju inbilla mig om detta. I vilket fall så skulle hon kolla upp "det här" och har satt mig på dröj.

Kl 3,30 ca så vinkade jag hej då till min make - på väg till östersund. Så nu startar hektiska veckan. Jag ska försöka att göra klart här hemma innan min kära kommer hem, så han känner att han slipper komma hem och jobba också.  Ska bli riktigt mysigt att pilla med det faktiskt.

Eftersom telenor nu meddelat att jag kommer få skicka tillbaka datorn och få en ny, så antar jag att det bara är att göra en systemåterställning och packa ihop. Returpåsen skulle komma under veckan, så jag antar att jag kommer få min dator i nästa vecka eller sent denna vecka.

Nu har ni läst några riktigt tråkiga och sura inlägg om min dator, så vi avslutar detta med en fin bild



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0