Jag är så arg ikväll

Ja, man kan ju bli galen för mindre.Idag blev jag så glad eftersom min dator och det mobila bredbandet hade kommit. Jag tog handing efter önskan och gick till icas postutlämning och bad dem kolla fast jag inte hade fått någon avi på mitt paket. Men likt en julklapp unde granen så fanns den där och jag blev lika glad som om det vorit självaste jultomten som levererat den. Jag hastade inte trots min nyfikenhet, men vad hjälpte det, för ingenting fungerade ju i alla fall. Hur vi ä burit oss åt med datorn så kunde vi inte få det mobila bredbandet att fungera och ingen support, varken på telenor eller toshiba, gick att nå. Men tillslut har vi i alla fall lyckats komma ut på internet med den nya lilla datorn, med hjälp av internetkabeln från den stationära datorn. Tomas ska få jobba lite på datorn under helgen. Så av den anledningen har jag inte varit så glad idag och det är även av den anleeningen som min blogg ekar tomt för dagen.

Att bero på liten dator, så det vill jag lova, JA! helt otroligt liten är den = både bra och dåligt. Den är himla smart kan jag tro. Liten så jag kan få nd den i handväskan. Det gäller bara att jag vänjer mig vid att allting är så smått, var knapparna sitter (eftersom det inte fungerar att förlita sig på muskelminnet då det är lite annorlunda från normalt). Det ska nog bli bra. 

Jag iner att detta är mitt absolut tristaste blogginlägg hittils, men på grund av omständigheterna så har jag verkligen inget att säga nu. Förutom att jag tycker det är synd att det är windows xp och inte windows vista som operativsystem  i denna dator.

Ta det lugnt i natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0