Lyxfällan

Jag sitter här och tittar på lyxfällan. Helt otroligt egentligen, att någon som egentligen inte har ett öre till övers, kan lyckas spendera 10,000 i månaden på sin bil.
Att bero på bil så önskar jag att jag hade tagit tag i mitt körkort, när jag väl höll på. Kan ni tänka er något mer puckat än att ta kanske15 körlektioner på körskola, ett körpaket med helgkurs samt att ha skrivit provet och klarat det... och sen sluta!! Ja, det var så jag gjorde och hur kul är det såhär i efterhand? Jag var ju SÅ nära. Då brydde jag mig inte vidare eftersom jag inte behövde körkortet. NU är jag i behov av det och då måste jag näst intill starta från noll... Puckat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0