Så blev det

Då var let´s dance 2009 avgjort och till mångas glädje/förvåning/förskräckelse så var det Magnus och Annika som vann. Jag måste säga att även fast jag personligen höll på Laila, så var Magnus en värdig vinnare. Och för Annika var det tredje gången gillt. Men det säger ju något om henne som dansare och danslärare; av 4 sesonger så har hon varit i final 3 gånger.

Så nu sitter jag här på kvällen igen. Fredag kväll och maken har lagt sig för att sova och sonen som inte kunde somna i sin säng, ligger i våran. Detta på gott och på ont. Mysigt som bara den att ha honom där, men man vill ju själv kunna ligga och mysa och gosa - vilket ju nu inte går. Imorgon får det bli våran kväll. Söndag räknas knappt för tillfället eftersom Tomas måste lägga sig tidigt, då han åker till östersund vid 3-4 på natten.

Så är det Big brother reprisen på min tv nu igen. Usch, hur kan jag bli så fast vid en dokusåpa i REPRIS som jag dessutom REDAN SETT då det gick live. Jaja.

Jag är väldigt nöjd med mitt datorbeslut för övrigt, kan jag meddela även fast ni tröttnat hårt på att höra om det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0