uppgång-nedgång

Oliver hade gått upp fint sa de på bvc idag. Det var underbart skönt att höra eftersom han ätit mat så dåligt. Men ska man vara helt ärlig så ska de ju klara sig med amningen tills de är runt 6 månader och Oliver är ju bara 4 än, så jag trodde nog att det skulle vara lugnt. Vi fick i alla fall rådet att göra uppehåll med maten (burkarna) i en vecka för att se om han skulle tycka det var intressant igen sen.

Jag mår inte så bra idag. Jag vet inte om jag nämde igår att jag mådde lite halvkul med ont i huvudet, smått ilamående osv, men nu är det i alla fall tillbaka igen. Känns mycket trist eftersom Tomas kommer hem idag, då vill jag inte må dåligt.

Men jag kan ju se det från den ljusa sidan och det är ju som sagt att Tomas kommer hem idag! Det ska bli jätteskönt att ha min kära man hemma några dagar igen, men måste samtidigt erkänna att den här veckan har gått himla fort. Dessutom har vi ju glott på varandra via web kameran också, så det är ju inte som att han varit helt borta.

Jag måste vila lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0