Usch vad tiden går fort

Ja det vill jag lova. Tiden rusar fort, jag tyckte det var alldeles nyss som jag skrev senast, men såg att det var 4 timmar sedan. Det måste vara ett stort bevis på att tiden går himla fort egentligen. Nu sitter jag i vilket fall med Tomas dator och jag måste säga att den känns sjukt stor just nu, efter att ha suttit med min lilla i en vecka =P det betyder dock inte att jag kommer att vilja ha en stor sen, för för tillfället tycker jag nästan att den är FÖR stor. Den är i och för sig större än den jag kan få, men ändå. Usch vilket tråkigt inlägg! Dessutom har jag lätt migrän och ska se bb reprisen, så jag slutar nu

Kommentarer
Postat av: Liza

Skönt att du bestämt dej nu. Trår att den stora datorn blir bra. Tycker våran är kanon.

Kram Kram

2009-03-27 @ 18:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0