Varm dag

Ja, idag har det varit en riktigt varm dag. Jag vet inte om 6-7 grader varit uppe på termometern sedan i höstas? Men soligt och varmt var det och det satte sina spår hemma hos mina föräldrar där vi har haft ca 26-27 grader inne. Jag har varit så stressad på grund av värmen att jag tillslut blev tvungen att öppna balkongdörren för att få in luft. Normalt gillar jag värme, åååhh, Turkiet en varm dag, ligga på stranden och gassa...  Men det finns värme och det finns värme. På vägen till mina föräldrar så strömmade det vatten i vägkanten där snöslasket smälte i solen och det såg riktigt härligt ut. Jag hoppas att morgondagen bjuder på lika fint väder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0