ÄLSKAR Lindex nya kollektion

Idag har det varit ytterligare en riktigt varm dag! Runt 25 grader och jag har fått solbränna enbart av att vara ute och promenera kortare stunder. Jag kände att jag var tvungen att solglasögonshoppa, men hittade inget som jag inte såg yt som en gräshoppa i, idag och lät därför bli att ta några trots min desperation att undkomma den starka solen i ögonen. En klädrunda också och jag måste erkänna att jag ÄLSKAR Lindex nya kollektion! Det var fantastiskt roligt att gå runt och titta idag och det lutar åt en shoppingrunda med kassar till helgen.

Sedan jag hämtat Marcus hos dagmamman för dagen så handlade vi mat och sedan hem för att tillaga. Men eftersom vi valde soppa och smörgås (lata idag) till middag så tog vi ett samtal med Tomas via webcamen innan maten. Sen har inget alls hänt. Dagen gick långsamt, men mellan 14-nu så har det gått otroligt fort. Än är dock inte kvällen slut, för min kära syster kommer snart med två nya singstar och vi ska poppa loss allt vi orkar under resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0