ÄNTLIGEN!

Idag har jag inte skrivit något, men det beror på att jag förutom att ha varit på BVC (gick bra förresten, Oliver hade gått upp ca 500g!) har suttit och trixat med min nya dator! Ja, ni läser rätt, nu har den äntligen kommit, den fungerar och är en keeper! Nu kommer jag med andra ord kunna blogga och så precis vart och när jag vill! Underbart och inte alls lång väntan *ironisk*



Nu är mina föräldrar på Rigoletto i Stockholm. Anledningen till detta är för att den nya star trek filmen har förhandsvisning för kändisar och andra förvalda. Min far får vara där eftersom han har hjälpt till med den svenska textningen. Han är ordförande (och grundare) för Stockholm trekkers, vilken är sveriges stora star trek förening. Han var med på tv 4 morgon idag och har gjort lite annat. Så det är roligt.

Free Star Trek 2009 Screensaver
(bildägare:http://images.google.com/url?source=imgres&ct=ref&q=http://www.tnpsc.com/startrek.htm&usg=AFQjCNEU0v5KWbE42nmIvP4fc6ccpdNTbQ )

Stockholm Trekkers
(bildägare: Peter Söderlund, Stockholm Trekkers)
Ikväll är det Hockey! HEJA SVERIGE!


(bildägare: www.hockeyexpressen.se/.../3447786819.jpg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0