Hemma i en dryg timme

Ja, då har jag varit hemma i en dryg timme. Det var helt ok ute, varken roligt eller tråkig om man kan kalla det så. Hade Tomas varit med så hade nog varit betydligt roligare. Nej, jag är inte en larvmaja som inte kan gå ut utan min man, men jag är inte ute så ofta och speciellt inte ensam. Det blir liksom roligare då man är tillsammans. Jag gick ifrån stället strax efter 1. Min väninna ville vara kvar, men jag kände att det räckte. Vi kom dit vid 23.

Tråkigt med Sverige-Canada matchen som jag sa tidigare. Men det är ingen skam att i alla fall få spela en bronsmatch. Vi kunde ju ha legat betydligare sämre till. Sverige hade dessutom inte tagit in sina "bästa" NHL spelare och bara det säger väl något om vårat lands hockeykapacitet

 Vackraste pojkarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0