Hillo

Imorse när jag vaknade då hade jag lite ont i huvudet, men det är smällar man får ta. Ändå drack jag 4 stora glas med vatten då jag kom hem. Men så kan det vara.

Idag har det varit fullt upp igen. VI var barnvakt på dagen, sen har vi varit hos min syster och fixat med tackkorten från dopet (lägger upp imorgon eftersom jag inte har bilderna på den här datorn), så har vi mailat med dem och i natt åker Tomas till Östersund igen. Så fullt upp som sagt. Imorgon tror jag att jag kommer att kunna uppdatera min blogg som vanligt igen!

Nu ska jag suga i mig tre avsnitt av How I met your mother, innan jag somnar. Favourite, tillsammans med 2½ men. Men det vet ni ju redan *s*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0