Inga ursäkter

Idag är jag nog minst lika trött som igår. Sen är jag på dåligt hummör också, sa aldrig det igår men jag valde mellan två klipp till Idol varav ett bättre och ett lite sämre. Så råkade jag lägga in fel... det är typiskt. Det jag la in var det sista jag spelade in och då hade jag sjungit oavbrutet i en timme. Men sak samma, inga ursäkter, det blir som det blir och inte bättre än så. Jag får ju skylla mig själv som inte gick dit eftersom det låter bättre när jag sjunger live än på inspelningen. Dock menar jag inte att det skulle gett mig en guldbiljett. Vad som är bra ligger i lyssnarens öron.

Mina fina killar är på gott hummör i alla fall och nu efter lunch ska Marcus få gå ut och leka en sväng i solen. Sen kl 15 är det BVC. Det ser jag fram emot med skräckblandad förtjusning. Skriver hur det gick sen


Kommentarer
Postat av: cicci

söta killar!



hehe, ja men den var mest ploj.. inge allvarligt =)



du är anställd ;)



ja, saknar pappa. tänk om han fått se mina barn iaf..



kram

2009-05-07 @ 12:25:33
URL: http://animegirl.blogg.se/
Postat av: Fia

Hehe, det där var ju inte illa i alla fall. Kul att du skickade länken. :) Hoppas du får en chans att visa upp dig live.

2009-05-07 @ 16:37:20
URL: http://lusth.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0