inget som det skulle

Idag vill jag tillägna en minut till en person som går igenom någonting mycket svårt just nu. Jag kan naturligtvis inte säga vem eller vad, men jag tänker på personen i alla fall
.
.
.
.
.
.
.
.
Idag blev det en rörig dag. Vi var uppe tidigt eftersom Marcus skulle till dagmamman, men han fick gå hem tidigt eftersom hon blev magsjuk, så vi har mest bara varit. Inget intressant att delge er idag kan jag säga. Det var så mycket planerat som inte blev av. 

Min mamma fyller år, så vi skulle åkt dit, men hon är så förkyld så det blev inställt. Så det har mest pulats här hemma. Självklart har jag haft webcam samtal med Tomas också och vi har pratat en stund nu på kvällen.

Jag VET att det blivit sämre med bloggandet sedan helgen, men det har verkligen inte varit min vecka. Idag ska jag nog inte skriva mer, för jag har verkligen inget att säga. Usch.. jag hatar sådana dagar.
Vi hörs imorgon alla! 

Kommentarer
Postat av: cicci

ja väääldigt sant! är heeeeeeeelt slut.. gick rätt in i dörrkarmen idag o slog ögat helt svullet..



usch.. e lillgubben magsjuk=(

2009-05-27 @ 23:57:34
URL: http://animegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0