Jag var så hängig

Jag skrev inget mer igår, först för att det blev så stressigt hos Anders och Eva och sen på kvällen kände jag mig ordentligt hängig. Röd i halsen och trött, samt min  dagliga huvudvärk/migrän.

Idag händer inte mycket. Vi var hos läkaren nu på morgonen jag och barnen. Oliver har eventuellt förkylningsastma och måste uppföljas emellanåt. Men allting lät bara bra! Underbart - även fast han är förkyld. Vi får hoppas på att det gått över eller bara var tillfälligt då han fick det i samband med RS viruset när han var pyttis.

Nu sitter jag mest och tar det lugnt om jag ska vara ärlig. Inte mycket att göra. Vi städade upp ordentligt här i helgen (bortsett från kartongerna, men de kan inte jag bära på).
Och Tomas är hemma! För er som hänger med på det så jobbar han i östersund för tillfället, men den här veckan fanns det så pass lite där att göra att han kunde vara hemma. Underbart tycker både vi och han!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0