Jag vet

Usch. Jag vet att det var ett par dagar sedan jag uppdaterade nu. Men det har varit mycket med dopet och sådan i helgen. Det var meningen att jag skulle lägga upp några bilder från det nu, men bilderna är på min systers kamera, så jag kan tyvärr inte det just idag. Men det var ett underbart dop och ett jättemysigt fika efteråt.

Nu i helgen, förutom under dop och fikatid, så har vi mest ägnat oss åt storstädning samt att fira Tomas mormors 75-årsdag. Storstädningen har inte blivit helt färdig dock och nu är det hockey som vi är klistrade framför (jag har dock period 2 av matchen på paus ((tele 2 box)) eftersom Tomas är och köper middag). Sedan ikväll ska vi till Willys och storhandla inför resten av månaden.

Imorgon (i natt) åker Tomas för att jobba en vecka till i Östersund.. Segvecka 7 är vi uppe i nu.


Vi är påväg till Ljusterö för att fira Tomas mormor här. Jag är inte ledsen fast det ser ut så. Tomas tyckte så mycket om den här bilden så jag blev tvungen att lägga ut den


Oliver här ätit blåbär. Gissa vem som fick storskrubbas efteråt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0