Jippie

Nu börjar köket i alla fall likna något bra här. Duktig jag.

 (klicka för större bild)

Jag fick väcka min trötta Marcus som hade somnat i soffan. Dagmamman (med min tillåtelse) testade att inte lägga Marcus för vila idag, eftersom jag hade honom där kort dag (9.30-14.00). Men han orkade inte det och somnade av här framför My Little Pony. Jag messade dagmamman för att berätta det och fick då veta att hon lyckats skära av sig fingertoppen! Ja, den lossnade inte helt, men hon hade behövt hjälp med att stoppa blödningen och hon kunde inte ens beskriva hur ont det gjorde. Stackaren. Vi får se om Marcus ska dit imorgon. Jenny kanske måste in och sy.

Så börjar det bli dags att göra middag. Marcus ska äta potatisbullar, vilket (blä) är hans favorit (!?) och jag ska se om jag kan hitta något intressant åt mig. Känns som om jag har för mycket att göra för att kunna äta. Egentligen måste jag studera inför ett prov imorgon, men jag tänker nog (titta bort alla skolungdomar) skita i det.

 (usch!)


Kommentarer
Postat av: meeri

SV:jaha kuul :P

2009-05-05 @ 19:27:32
URL: http://meerii.blogg.se/
Postat av: meeri

SV:japp tack så mkt :D

2009-05-05 @ 20:38:43
URL: http://meerii.blogg.se/
Postat av: cicci

usch då.. mamma skar av sig fingertopparna... jisses vad hon led!



bilderna gjorde jag i photoshop :) letade efter tutorials på nätet.. kommer inte ihåg vad sidan heter. sök på tutorial polariod :)



syns på lördag ens väng då :)

2009-05-05 @ 20:54:43
URL: http://animegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0