Oj då!

Marcus blev trött tidigt idag. Men han har lekt med Robin hela eftermiddagen också och det tar ju ordentligt med energi. Han ligger nu i sin säng och tittar på My Little ponny. Han la sig redan för en timme sedan.

Idag har det varit en sån här gåSupeFortSåManInteHarEnMöjlighetAttHinnaMed dag. Jag gick upp imorse och så var den dagen över. Nja okay det kanske var att ta i, men dagen har verkligen flugit förbi så fort att jag nästan blev chockad då jag såg att klockan redan hunnit bli över 19. Man kan ju hoppas tiden stannar av lite så jag hinner fixa lite här hemma innan helgen. Som jag nämnde tidigare så storstädade vi i helgen, det blev inte klart men kan vi undvika att hela nästa helg går till städning så blir jag glad.

Vad har du gjort idag?


Kommentarer
Postat av: cicci

halloj tjejen. Visst e tapeten härlig! Jag älskar tapet :)



ang ungdomsgänget.. ja min mun får man inte tyst på i första taget, men känner att man ska ta det lite lugnt i dessa dagar. tråkigt men sant.



kram

2009-05-04 @ 21:21:46
URL: http://animegirl.blogg.se/
Postat av: Penny

Vill du sticka ut lär du börja med att göra om designen mer tilltalande. Tycker designen är lite enkel kanske? Skulle du behöva hjälp är det bara att säga till, kanske kan hjälpa dig. Har gjort en del designs till andra. Sedan måste du få upp några kategorier även om du vill att det ska stå om allt, det säger inget om vad det är. Ingen annastans står det heller vad man kan vänta sig läsa om bloggen. Det är en del fler saker också som börs tänka på om du ska få fram det jag tror du försöker få fram.

Undrar du något så hör av dig på min blogg bara!



Penny

2009-05-04 @ 21:33:54
URL: http://memorian.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack så mycket! :D

2009-05-04 @ 21:40:41
URL: http://edgeofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0