Rubrik

Jag tittade just medan Tomas försvann runt hörnet, medan himlen fortsatte ljusna och med morgonpigga fåglar kvittrandes någonstans i bakgrunden. Nu är det dags att vara ensam en vecka till..

Jag är inte nöjd med mitt bloggande den här helgen. Framför allt är jag inte nöjd med att jag nådde mitt största antal besökare i torsdags för att tappa massa av dem under helgen jag inte haft uppdateringsmöjlighet på. Hade jag bara haft den bärbara.. Men det är ironiskt, på köksbordet står en kartong från Telenor. I den finns en 7,8" skärm-bärbar dator. Samma modell som den jag hade NB100 från Toshiba. Det vore så enkelt att skynda dit och slita upp den, stoppa i simkortet och blogga away. MEN jag hade den ju som sagt ett tag och den är inte så lätt att blogga på. Tangenterna är på gränsen till alldeles för små och man träffar därför fel väldigt mycket och man måste alltså rätta en massa innan man publicerar det. Onödigt jobb, så jag får lov att vänta på den andra. Idag skall den på bordet skickas tillbaka.

Något annat mindre roligt är att våran dator eventuellt säger att den gjort sitt nu. Eller ja, dator fungerar väl än så länge (även fast den varit lite småskum ett tag) men nu har i alla fall brännaren och läsaren i den lagt av. Mycket mindre roligt! Vad gäller spelande för mig så var det inte sedan innan jag fick Oliver (ca 6 månader) som jag spelade senast, men nu bara för att jag vet att jag inte kan, så känns det som om jag ABSOLUT MÅSTE spela nu. Typiskt det där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0