Så trött

Usch vad uttråkad jag blir av att se big Brother 2002... nu funderar ni på varför jag tittar i sånna fall, jo det är för att jag hoppas komma in i det. Det kan ju vara så att jag inte riktigt gillar det, efter att ha set BB 03 först. Men jag tycker BB 03 var mycket bättre gjort på alla sätt, inte bara med roligare deltagare, utan teckniskt sett, finare färger i huset och roligare upplägg. Men som sagt, det kan ju gå över.

Annars är det lika mycket party här som vanligt. Oliver har bråkat om maten hela morgonen, Marcus är överbusig (understimulerad eftersom han är hemma från dagmamman idag). Imorgon ska han dock gå och det påminner mig om en sak - mamma Tomas kanske kommer och hämtar bilbarnstolen idag och sen får du tillbaka i helgen.
Jag ska nog sätta igång en tvätt och plocka ur diskmaskinen som nu är klar. Annars finns det inget att göra.

Jag är sjukt röksugen och att alla på tv röker gör inte saken bättre och när Tomas kommer hem så kommer han att leka skorsten då och då under kvällen. Det ligger cigaretter i min väska..... (som jag hade då jag var ute i fredags).... men jag kommer inte röka. Duktig jag

Nej jag måste vila lite, jag sitter här och sover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0