Så tungt..

Det blev inget piano idag. Eller jo, det blev, men det var så tungt att karlarna fick bära det till källaren istället för till lägenheten.
Alltså, min man och några till skulle flytta ett piano till oss, men vi har en trappa upp till våran lägenhet (bild kommer imorgon) och det är plant till förrådet. Eftersom pianot var så tungt som det var så kom de alltså fram till att de måste vinscha upp det för trappen. Det lilla äventyret fick lov att bli en annan dag.

Även jag måste ge upp idag.. jag tror jag håller på att bli sjuk

Kommentarer
Postat av: Fia

Gratis är inte helt fel, jag fick köpa denna för 5000 tror jag att det var. Skamligt dyrt för en maskin som hade en buckla och dessutom såldes direkt ifrån fabriken. Men det var inte jag utan det var mina ex-svärisar som gjorde det valet och jag fick sen betala hela skiten... Störigt.



Mm, det var gott med godis. Jag var sjukt sugen på just lakrits så det blev en del sånt. Köpte tack och lob inte så mycket som jag brukar kunna göra för då hade jag varit helt uppblåst nu. Haha. Jag behöver gå ner i vikt. Hehe det går inget bra för mig. ;P Men det var gott i alla fall.

2009-05-13 @ 23:37:36
URL: http://lusth.blogspot.com/
Postat av: Wysteriia

Svar: Yes det känner jag till, men jag har aldrig använt det :)

2009-05-14 @ 00:03:48
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0