Slänger in nått inlägg under dagen

Jag gick upp för dryga 20 minuter sedan. Jag sov inte så bra i natt, mardrömmar och ryggont. I natt var den hemskaste mardrömmen att Oliver var nyfödd och höll på att dö - för att vi inte tog hand om honom på rätt sätt. Jag har hört att såna drömmar är normala. Haft någon erfarenhet av sånt?

Idag ska vi som sagt på babysim. Sen ska vi direkt hem till Anders och Eva och sätta upp lister i deras kök och därefter ska vi hem till mina föräldrar och Tomas ska hjälpa dem med en ritning på köket som de skall bygga om. Jag tar nog kanske med min bärbara dator och slänger in nått inlägg under dagen. Om inte så hörs vi ikväll!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0