Spännande eller...?

Det är så underligt. Igår ringde de mig från en leveransfirma och sa att de hade ett paket till mig... från telenor! Det som är underligt med det är att jag inte väntar på något. Jag har inte beställt nått.
Jag frågade vad det var, men det stod tydligen inte på paketet. Allt de kunde säga var att det vägde ca 2 kg och att det var från telenor. Leveranskillen ringde mig alldeles nyss och sa att han var runt 20 minuter bort.

Det är lite spännande, men jag är ganska säker på att det är något som blivit fel. Kanske har de råkat skicka mig en till dator (varför med leveransfirma när det tidigare gått med posten förstår jag inte). Men det är ju inget att behålla, så SÅ roligt är det här paketet förmodligen inte.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men blää förolämpning!!

Är hellre lik donald då asså xD

2009-05-19 @ 18:52:24
URL: http://edgeofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0