Irriterad

Hallå där! Jag satt på komvux och skrev till bloggen, men då kom studievägledaren och släppte in mig tidigare. Jag skrev inget prov i alla fall, eftersom jag ändå inte skulle få G, då jag låtit bli att göra det jag skulle.

Nu sitter jag i telefonen med dagmamman och snackar skit en liten stund, sen ska jag hämta Marcus, handla, städa, laga mat och allt annat man måste göra.

Telenorkillen har inte ringt än heller, så jag har ingen aning hur det blir med datorn. Jag känner mig smått iriiterad.
Dessutom inga koppor...

Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Visst är hon söt :) Dessutom är hon såå mysig! lillasnuttan :)

2009-05-20 @ 12:33:16
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0